• (Android) Block Strike سکه های بیشتری تقلب می کند

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ سکه های بیشتری تقلب می کند ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    این برنامه خوبی است، اما آیا می توانید اسلحه های بیشتری اضافه کنید؟ ویرایش: این بازی ای نبود که من بازی کردم، دیگر بازار و کد تبلیغاتی وجود نداشت؟ و چرا کیس ها گران شدند؟ لطفاً این را برطرف کنید و وقتی می‌خواهم به آن بپیوندم، می‌گوید "نسخه فعلی بازی پشتیبانی نمی‌شود"، بنابراین من آن را حذف و نصب کردم، و مدام می‌گوید که، لطفاً به این نکته توجه کنید و لطفاً اصلاح کنید، این بازی‌ای نبود که همه بازی می‌کردیم، لطفاً اصلاح کنید آی تی

    هالووین مبارک!، Rexet Studios بهترین پیشنهاد شما بازگشته است! من واقعا عاشق آپدیت بازی Squid هستم! من واقعاً توصیه می‌کنم این موارد را اضافه کنید: بازی ماهی مرکب آواتار پوسته‌های تفنگ جدید دو برابر XP زامبی‌های سلامت پایین‌تر همه نقشه‌های زامبی را به عقب برگردانید اسلحه‌های جدید مانند: تفنگ ساون-off (تک) سفارشی‌سازی تفنگ مانند قرار دادن لیزر در اسلحه دستگیره جلو: برای کاهش لگد محدوده (اسلحه های دیگر) همچنین نارنجک ها را اضافه کنید اما آسیب نارنجک فقط 50 است. امیدوارم این را اضافه کنید

    به شما نیاز دارد که به فایل‌ها، مخاطبین، برقراری و مدیریت تماس‌های تلفنی و موقعیت مکانی خود دسترسی داشته باشید. صادقانه بگویم، لازم است که آنها را فعال کنید تا کار کنند. به نظر ناقص است، بنابراین من در حال حذف نصب هستم، زیرا بازی های دیگر این موارد را از من می پرسند و من مجبور نیستم آنها را برای کار کردن بازی(ها) فعال کنم.

    بازی خوبی است اما سرور من با مشکلات زیادی روبرو می شود و گاهی اوقات بازی هیچ بازی سفارشی به من نمی دهد و برای همیشه طول می کشد تا بازی بارگذاری شود.

    بازی خوب است، اما به کار زیادی نیاز دارد، فقط مشکلات زیادی در بازی وجود دارد، بدون پاداش، به سختی بازیکنان و عدم سرگرمی. چه اتفاقی برای نقشه زامبی می‌افتد که در آن می‌توانید اشیایی را جابجا کنید که خیلی خوب بودند و بعد شما بچه‌ها تصمیم به حذف آن گرفتید؟!؟ بازی بسیار جذاب و جز مقدس است که بسیار عجیب و غریب است همچنین آیا می توانید آن را طوری بسازید که در حالت زامبی بتوانید هر سلاح غوغایی را انتخاب کنید؟ این یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بازی است و برای افرادی که چاقوهای گران قیمت دارند، پاداش بیشتری دارد.

    بدون شک این gsme یک صلح بزرگ است. دست پایین برنامه‌نویس‌ها باید یک کت و شلوار بازی ماهی مرکب بیاورند، لطفاً برای مدتی جذاب به نظر می‌رسد


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :